Svrha časopisa
Sport, mediji i biznis (SMB) je naučni časopis sa recenzijom i otvorenim pristupom, koji ima za cilj unapređenje znanja i stručnosti u svim oblastima sporta putem visokokvalitetnih istraživanja i interdisciplinarnog dijaloga. Časopis obrađuje savremene teme i inovacije u sportu, komunikaciji i biznisu, promovišući integraciju naučnih istraživanja sa praktičnim primenama.
SMB prihvata originalne naučne radove, pregledne članke, studije slučaja i kratke komunikacije koje doprinose boljem razumevanju dinamičnih odnosa između sporta, medija i poslovnog okruženja.
Predmetne oblasti
Časopis pokriva širok spektar tema, uključujući, ali ne ograničavajući se na:
- Naučna istraživanja u sportu
- Fizičko vaspitawe i trening
- Sportski menadžment i administracija
- Sportski marketing i komunikacija
- Sportski trening i analiza performansi
- Sportska medicina i rehabilitacija
- Mediji, novinarstvo i komunikacija u sportu
- Istorija sporta i sociologija sporta
- Biomechanika i kineziologija
- Kineziterapija i motorno učenje
- Sportski fitnes, zdravlje i blagostanje
- Poslovanje, ekonomija i preduzetništvo u sportu


