Cilj i obuhvat časopisa

Svrha časopisa

Sport, mediji i biznis (SMB) je naučni časopis sa recenzijom i otvorenim pristupom, koji ima za cilj unapređenje znanja i stručnosti u svim oblastima sporta putem visokokvalitetnih istraživanja i interdisciplinarnog dijaloga. Časopis obrađuje savremene teme i inovacije u sportu, komunikaciji i biznisu, promovišući integraciju naučnih istraživanja sa praktičnim primenama.

SMB prihvata originalne naučne radove, pregledne članke, studije slučaja i kratke komunikacije koje doprinose boljem razumevanju dinamičnih odnosa između sporta, medija i poslovnog okruženja.

Predmetne oblasti

Časopis pokriva širok spektar tema, uključujući, ali ne ograničavajući se na:

  • Naučna istraživanja u sportu
  • Fizičko vaspitawe i trening
  • Sportski menadžment i administracija
  • Sportski marketing i komunikacija
  • Sportski trening i analiza performansi
  • Sportska medicina i rehabilitacija
  • Mediji, novinarstvo i komunikacija u sportu
  • Istorija sporta i sociologija sporta
  • Biomechanika i kineziologija
  • Kineziterapija i motorno učenje
  • Sportski fitnes, zdravlje i blagostanje
  • Poslovanje, ekonomija i preduzetništvo u sportu

Naša misija i fokus

Cilj časopisa SMB je da čitaocima pruži savremene, zasnovane na dokazima, uvide u sve aspekte sporta, istovremeno podstičući saradnju između naučnika, praktičara i donosilaca politika. Časopis podržava kako teorijska istraživanja, tako i primenjene rezultate koji su relevantni za sportske profesionalce, edukatore i organizacije.

Smernice za uredničku recenziju

Glavni urednik donosi odluku o tome koji će rukopisi biti objavljeni, u skladu sa uredničkom politikom časopisa i međunarodnim etičkim standardima. Rukopisi se ocenjuju objektivno, bez bilo kakve diskriminacije. Urednici i osoblje moraju čuvati poverljivost, izbegavati sukob interesa i obezbediti anonimnost autora i recenzenata tokom celog procesa dvostruke slepe recenzije.